FAQ - najczęstsze pytania

1. Kiedy zostanie wysłana przesyłka? 

Zwykle czas wysyłki z magazynu to 24h (obejmujące dni robocze), natomiast w przypadku płatności przelewem tradycyjnym czas liczony jest dopiero od momentu zaksięgowania przez nas wpłaty na konto. W związku z tym, jeśli zależy ci na jak najszybszej wysyłce wybieraj płatność on-line zamiast tradycyjnego przelewu.  Jeśli dana produkt jest w przedsprzedaży, to całe zamówienie zostanie wysłane dopiero wraz z jej dostępnością. Przy każdym produkcie, podczas zamówienia i w potwierdzeniu zamówienia można sprawdzić przewidywaną datę wysyłki.   

2. Czy kurier może do mnie zadzwonić przed dostarczeniem paczki? 

Niestety nie mamy na to wpływu. W zależności od tego, jaką formę dostawy wybierzesz, przekazujemy paczkę kurierowi i dalej dostawa zależy już od wytycznych danej firmy przewozowej. Możemy oczywiście przekazać twoją prośbę razem z zamówieniem, jednak nie możemy gwarantować takiego kontaktu.   

3. Czy mogę prosić o dostarczenie paczki w konkretnych godzinach? 

Niestety nie mamy na to wpływu. W zależności od tego, jaką formę dostawy wybierzesz, przekazujemy paczkę kurierowi i dalej dostawa zależy już od wytycznych danej firmy przewozowej oraz kuriera. Możemy oczywiście przekazać twoją prośbę razem z zamówieniem, jednak nie możemy gwarantować określonych godzin.   

 

4. Czy produkty Metaliczny Pluton mogę kupić w sklepach stacjonarnych? 

Nie, niestety na ten moment nie ma takiej możliwości - ale pracujemy nad tym :)  

5. Co muszę zrobić, żeby otrzymać fakturę do swojego zamówienia? 

Podaj w zamówieniu dane do faktury, koniecznie uwzględniając numer NIP (niezależnie czy jest to firma polska czy zagraniczna).  Wszystkie pozostałe zamówienia czyli te, w których nie ma podanego NIPu mają z automatu wystawiane paragony fiskalne. Niestety nasz system nie pozwala na wystawianie faktur bez podanego NIPu.