Reklamacje i zwroty

Wystarczy, że w ciągu 30 dni od stwierdzenia niezgodności towaru z umową skontaktujesz się z nami, a my zajmiemy się resztą!

  • E-mail: biuro@metalicznypluton.pl

Poniżej znajdziesz szczegółowe zasady zwrotów oraz reklamacji

 

Zwroty

Kupujący, będący konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia odebrania produktu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest skuteczne, gdy zostało wysłane przed upływem tego terminu:


Kupujący wysyła zwracany towar w stanie niezmienionym (nieuszkodzonym, nie noszącym śladów użytkowania, w opakowaniu fabrycznym) w terminie 30 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy WYŁĄCZNIE na adres: 

METALICZNY PLUTON

WOLA OTAŁĘSKA

39-306 GÓRKI

Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu oraz zwracanego towaru.
Przykładowy formularz zwrotu dostępny jest

Reklamacja

Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

Warunki reklamacji reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Do uszkodzonego produktu należy dołączyć opis przyczyny reklamacji.


Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem, opisu przyczyny reklamacji. W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwracany jest koszt wysyłki towaru.

Reklamowany towar wysyłany na koszt Sprzedającego nie jest przyjmowany, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.